Bienvenue à Paris

Paris

Vi er langt om længe kommet tilbage til Paris! Hold op, hvor har jeg glædet mig, og jeg kan berette, at Paris absolut ikke skuffer. Selvfølgelig ikke. Byen lever 100% op til alle de minder, jeg har fra da vi cyklede forbi på vej til Rom.

Vores fly landede i Orly lufthavnen i går ved 14-tiden. Vi havde booket et hotel i det 2. Arrondissement for en enkelt nat, og brugte det meste af dagen i går sammen med min veninde, hendes kæreste og deres søn, de var på et kort visit her i den franske hovedstad på vej hjem fra Portugal, og det var så skønt at opleve Latinerkvarteret med de tre.

Vi slentrede rundt i kvarteret og endte med at spise en lækkert 3-retters menu på Rue Mouffetard, mens lille Lucas sov i sin klapvogn. Derefter vandrede vi hele vejen til Eiffeltårnet for at se det i al sin pragt, beklædt i det smukkeste lys. Det er endnu smukkere om aftenen, end om dagen!

Derefter vendte vi alle tilbage til vores hoteller, og i dag mødtes vi for en kort bemærkning på Bastillepladsen, inden de måtte mod lufthavnen for at flyve hjem til Danmark. Jeg savner dem allerede – bedste rejsevenner. <3

Om lidt under to timer skal vi hen til dem, vi har byttet lejlighed med, så vi kan få nøglerne, en lille tour og ud at spise med dem på en restaurant, som de har valgt! Vi er blevet lovet en ægte parisisk oplevelse og føler os ærligt talt ret så priviligerede over at have den mulighed.

… Lige en hurtig update fra det franske, skrevet med massive rande under øjnene efter nogle hårde dage. Jeg håber på en lang nats søvn senere, så jeg kan få min energi tilbage!

Alle billederne er i øvrigt fra Snapchat, hvor jeg er mest aktiv – I finder mig derinde under navnet: celiaschow, hvis I gerne vil se mere Paris. <3